Média
www.median.hu 
2017. február 26. 
A MEDIÁN
Hírek, újdonságok
Politika
Gazdaság
Média
Társadalom

KERESÉS

mit


KULCSSZAVAS KERESÉS

Dosszié 
2010. október 01.

Alig láttuk

Vélemények az Eurovíziós Dalfesztiválról

A legtöbb magyar néző számára szinte észrevétlenül zajlott az idei Eurovíziós Dalfesztivál – többek között ez derült ki a fesztivál után készült Medián-felmérésből.
 

2010. március 30.

Erősödő női többség

Az ezredfordulón még úgy tűnt, hogy a világháló döntően a férfiak játszótere lesz, azonban hamar kiderült, nagyot tévedett, aki azt gondolta, hogy az online médiafogyasztás terén a nőknek csupán mellékszerep juthat. A webAUDIT, minden más kutatást megelőzve, már három éve jelezte, hogy a hazai interneten vége a férfidominanciának. A hírt sokan kétkedéssel fogadták, azonban mára minden számottevő kutatás visszaigazolta, hogy a hazai internetezők több mint fele a gyengébb nemet képviseli.
 


Medián webAUDIT: a látogatottság növekedése folytatódik  // 2010. január

Medián webAUDIT: látogatottsági rekorddal indult az új év  // 2010. január

Zene helyett politika?  // 2009. november

GfK-Medián webAUDIENCE: elérhető célcsoport az 50 plusz  // 2009. április

Megalakult az IAB Magyarország
 
 // 2008. november

Medián WebAudit: a pénzügyi válság megnövelte az online forgalmat  // 2008. október

Medián WebProfile: a fiatalok online érdeklődése  // 2007. november

Kezdőlap az otthoni gépen: vezet a Startlap  // 2007. október

Szeptember a rekordok hónapja  // 2007. szeptember

Medián WebProfile: kik olvassák a hazai blogokat?  // 2007. június

Digitális átállás  // 2007. május

Medián WebProfile: mérsékelt online érdeklődés a március 15-ei történések iránt  // 2007. április

Internethasználat Magyarországon  // 2007. január

Egyre többen az interneten  // 2007. január

Veszélyben a tévés főműsoridő  // 2006. október

WebAudit: az új oldalletöltés-rekord 179,5 millió PI
 // 2006. október

Jelentős forgalomnövekedés a magyar weben  // 2006. szeptember