GfK-Medián webAUDIENCE: elérhető célcsoport az 50 plusz
www.median.hu 
2017. július 21. 
A MEDIÁN
Hírek, újdonságok
Politika
Gazdaság
Média
Társadalom
2007. január 16.

Internethasználat Magyarországon

A 14-70 éves népesség egyharmadának van valahol internet-hozzáférése: 62 százalékuknak egy, 35 százalékuknak kettő, 3 százalékuknak három helyen. A legtöbb internet-hozzáférés a válaszadók lakásában van.
 




KERESÉS

mit


KULCSSZAVAS KERESÉS

Dosszié 
2009. április 29.

GfK-Medián webAUDIENCE: elérhető célcsoport az 50 plusz

Interneten hatékonyan lehet megcélozni a 49 évesnél idősebb fogyasztókat.

 
A GfK-Medián webAUDIENCE online médiatervező és -elemző rendszerének 2009. februári adataiból kiderül, hogy a 49 felettiek relatív vagyoni mutatója kifejezetten magas és a legjobb hatásfok a politikai és a gazdasági website-okon érhető el.