Szolgáltatásaink

A Mediánnál több mint három évtized szakmai tapasztalatát bocsátjuk ügyfeleink rendelkezésére. Intézetünk teljeskörű piackutatási szolgáltatásokat nyújt, legyen szó kvantitatív kutatásokról (kis-, és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos interjúk, lakossági és b2b-felmérések, ad-hoc és tracking jellegű kutatások, survey-k), kvalitatív vizsgálatokról (egyéni mélyinterjúk, kreatív és fókuszcsoportok, brainstormingok), próbavásárlásokról. Emellett vállaljuk médiaelemzések elkészítését, üzleti és politikai kampányok tesztelését, választói preferenciák felmérését, demográfiai statisztikák elkészítését.
Hiszünk benne, hogy az egy kaptafára készülő, gyors, lakossági felmérések helyett a testreszabott, valódi tudományos háttérrel és annak megfelelő szakmaisággal dolgozó műhely által nyújtott szolgáltatás valóban azt nyújtja ügyfeleinknek, amire valóban szükségük van a további munkájukhoz.
Az alábbiakban, szolgáltatásainkat két fő csoportra bontva mutatjuk be. Ha bármelyik szolgáltatásunk felkeltette ön vagy cége, vállalkozása érdeklődését, lépjen velünk kapcsolatba vagy kérjen árajánlatot!
Szolgáltatásaink bármilyen célcsoport elérését lehetővé teszik, segítségükkel egyaránt vizsgálhatóak általános lakossági minták, speciális rétegminták, illetve szakmailag, vagy más szempontok alapján jól körülhatárolható (szakma, életkor, jövedelem, társadalmi rétegződés, stb.) csoportok.
Kutatási eszközeink alkalmazhatóak üzleti célú vizsgálatok (piackutatás) hatékony lebonyolítására, akárcsak társadalmi, politikai vagy gazdasági problémák elemzésére.
Kvantitatív kutatások:
  • Személyes kérdőíves interjúk készítése.
    Akár papír-alapú (PAPI), akár hordozható elektronikus eszközön (CAPI) végzett személyes interjúk, országos reprezentatív mintákon, hosszú idősoros adatokkal. Társadalmi, politikai és gazdasági kérdésekben is állunk ügyfeleink rendelkezésére.
  • Telefonos, kérdőíves interjúk (CATI) készítése.
  • Online kérdőíves interjúk (CAWI) készítése.
  • Hibrid eszközökkel végzett interjúk készítése.
    A nehezebben elérhető, behatárolható célcsoportok esetén a fent felsorolt módszerek optimális kombinációjával érjük el a kívánt alanyokat.
Kvalitatív kutatások:
  • Egyéni – vagy páros – mélyinterjúk készítése.
  • Fókuszcsoportos vizsgálatok szervezése, lebonyolítása, értékelése és elemzése.
  • Brainstorming: szlogenek, márkaüzenetek, brand-koncepciók kitalálása és kialakítása.
  • Monitoring: a kutatási résztvevők megfigyelése, szükség esetén a kvantitatív és kvalitatív kutatási eszközeink kombinációjával.
  • Próbavásárlás (mystery shopping) szolgáltatás: kereskedelmi és szolgáltatói ügyfélélmény tesztelése és értékelése, szakmai elemzéssel.

AJÁNLAT KÉRÉS

A Medián HangAdó rendszerével szeretnénk helyreállítani a szakmába vetett – a piac-, és közvélemény-kutatási piacon uralkodó trendek által az utóbbi években megtépázott – bizalmat. Saját válaszadói adatbázisunkon alapuló hibrid technikáinkkal megbízható, reprezentatív egyedi felmérések és panelkutatások elkészítését vállaljuk. A minőséget több évtizedes szakmai múltunk, illetve innovatív online panelrendszerünk garantálja.