A Medián két hónappal később, 1989 augusztusában alakult, azóta pedig első sorban pontos választási előrejelzéseiről vált közismertté, később, 1997-ben pedig Magyarországon elsőként, mi végeztünk online felmérést a hazai, magyar nyelvű internethasználók összetételének feltérképezésére. Szintén a Medián égisze alatt indult el Magyarország első, weboldalak látogatottságának a hiteles mérésére szolgáló WebAudit. Mint látható tehát, nem csak a politikai, de a piaci döntésekkel kapcsolatos prognózisainkkal is folyamatosan jelen vagyunk a közbeszédben, jelentős, nagymintás B2B felméréseket készítünk a vállalati szféra szereplői számára is. Kijelenthetjük tehát, hogy nem csak a közéleti és gazdasági szereplők, de az egész társadalom szemében hiteles kutatóintézet vagyunk, amelynek szívesen válaszolnak az emberek.
Működésünket tekintve igényes műhelyként határozzuk meg magunkat, a futószalagon gyártott, kattintásvadász, de szakmailag kifogásolható módszertannal operáló “nagyüzemek” helyett. Az elmúlt 32 évben testesül meg számunkra a szakmai tapasztalat, és a pontosság. Nem ismerjük a kompromisszum szót, ha a precíz, tudományos alapossággal alátámasztott eredményekről van szó.