A Medián az ország első számú, tisztán hazai tulajdonban lévő, független piac-, és közvélemény-kutató cége, amely 1989-ben alakult és úttörő szerepet töltött be a politikai és médiakutatások területén, valamint a magyarországi internetes kutatások megalapozásában is.
Tisztán mérünk, hogy tisztán láss!
A Medián az ország első számú, tisztán hazai tulajdonban lévő, független piac-, és közvélemény-kutató cége, amely 1989-ben alakult és úttörő szerepet töltött be a politikai és médiakutatások területén, valamint a magyarországi internetes kutatások megalapozásában is.
A nemzetközi szinten elvárható legmagasabb színvonalú erőforrásainknak a kilencvenes évek eleje óta folyamatos és rendszeres full-service piackutatási szolgáltatásainknak köszönhetően a Medián neve egyet jelent a pontossággal és megbízhatósággal. Referenciáink között egyaránt megtalálhatóak a legnagyobb multinacionális cégek, a hazai vezető médiumok, emellett több évtizedes tapasztalatunk van a társadalom gazdasági-politikai nézeteinek feltárásában. A Medián az elmúlt évtizedek parlamenti választásai során is megkerülhetetlen volt a pontos és megbízható előrejelzések tekintetében.
Intézetünk teljeskörű piackutatási szolgáltatásokat nyújt, legyen szó kvantitatív kutatásokról (kis-, és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos megkeresések, lakossági és b2b-felmérések, ad-hoc és tracking jellegű kutatások, survey-k), kvalitatív vizsgálatokról (egyéni mélyinterjúk, kreatív és fókuszcsoportok, brainstormingok), próbavásárlásokról. Emellett vállaljuk médiaelemzések elkészítését, üzleti és politikai kampányok tesztelését, választói preferenciák felmérését, demográfiai statisztikák elkészítését. A Medián Magyarországon elsőként kezdte el kínálni online felméréseit, internetes kutatásainkkal a mai napig úttörő szerepet töltünk be.
Intézetünk teljeskörű piackutatási szolgáltatásokat nyújt, legyen szó kvantitatív kutatásokról (kis-, és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos megkeresések, lakossági és b2b-felmérések, ad-hoc és tracking jellegű kutatások, survey-k), kvalitatív vizsgálatokról (egyéni mélyinterjúk, kreatív és fókuszcsoportok, brainstormingok), próbavásárlásokról. Emellett vállaljuk médiaelemzések elkészítését, üzleti és politikai kampányok tesztelését, választói preferenciák felmérését, demográfiai statisztikák elkészítését. A Medián Magyarországon elsőként kezdte el kínálni online felméréseit, internetes kutatásainkkal a mai napig úttörő szerepet töltünk be.
Intézetünk teljeskörű piackutatási szolgáltatásokat nyújt, legyen szó kvantitatív kutatásokról (kis-, és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos megkeresések, lakossági és b2b-felmérések, ad-hoc és tracking jellegű kutatások, survey-k), kvalitatív vizsgálatokról (egyéni mélyinterjúk, kreatív és fókuszcsoportok, brainstormingok), próbavásárlásokról. Emellett vállaljuk médiaelemzések elkészítését, üzleti és politikai kampányok tesztelését, választói preferenciák felmérését, demográfiai statisztikák elkészítését. A Medián Magyarországon elsőként kezdte el kínálni online felméréseit, internetes kutatásainkkal a mai napig úttörő szerepet töltünk be.
Ismerje meg szolgáltatásaink részleteit vagy kérjen ajánlatot!
1124 Budapest, Fürj utca 2. B.
median@median.hu
+36/1 250-43-22